Ervaar je frustratie wanneer je online wil inloggen? Wachtwoorden kwijt, codes vergeten of gedoe met kaartlezers? Met itsme zou dat verleden tijd zijn! Maar dan komen de vragen: Hoe installeer ik itsme? Hoe gebruik ik itsme? Wanneer gebruik ik itsme? Wat moet ik doen als ik een nieuwe smartphone heb of als er een update gebeurd is? Hoe zoek ik de te volgen partners van itsme, zoals de overheid, het openbaar vervoer, mijn verzekeringen, mijn bank, mijn telefoonoperator, mijn energieleverancier en andere partners?
Iedereen heeft problemen en vragen bij itsme. Het werkt echt niet altijd zoals je het verwacht. En het ligt zeker niet aan jou. Wij proberen in deze 2-delige doe-workshop iedereen bij te staan bij al de mogelijke problemen en vragen die zich voordoen bij jullie eigen apparaten.
Breng dus je eigen apparaten mee in de workshop. Een smartphone heb je altijd nodig voor itsme. Dat mag een iPhone of een Android zijn. Itsme werkt namelijk niet zonder telefoonlijn. Bovenop mag je ook je laptop met Windows of Mac of je tablet meebrengen. Dit laatste moet niet, maar als je thuis ook met een tablet of laptop werkt, kan je hem beter meebrengen. De draagbare toestellen (smartphone, tablet of laptop), waar je thuis mee werkt, zijn de basis van deze 2-daagse workshop. Breng ze dus zeker mee. En vergeet niet je persoonlijke logins en paswoorden mee te brengen (bv. die van itsme als je itsme al gebruikt hebt). Ook de logins van je toestellen (die je gebruikt als je je apparaat herstart) en van de App Store of van Google Play (als je die al gebruikt hebt).
Op al deze vragen trachten wij met behulp van enkele tips om veilig online te kopen of te verkopen.
Als je wilt deelnemen aan het activiteiten- of cursusaanbod in ’t Fonteintje is het belangrijk om eerst, hetgeen hier volgt, eens door te nemen en de inschrijfregels te volgen.