Als je met een probleem zit met betrekking tot jouw desktop, laptop, scanner of printer en je bent gebruiker van het Windows besturingssysteem, stel je vragen dan tijdens de eerstvolgende helpdesk.
Je kan best, indien mogelijk, zoveel mogelijk bestanden of afbeeldingen die jouw probleem beschrijven meebrengen naar de helpdesk.
Stuur ook liefst een e-mailtje met zoveel mogelijk informatie
via het speciale e-mailadres voor de helpdesk.
Dat biedt de mogelijkheid aan de medewerkers om zich eventueel wat voor te bereiden door wat informatie, software of andere benodigdheden te verzamelen om iets te kunnen demonstreren.
Via dit korte documentje (klik hier) kan je eventueel testen of je computer geschikt is voor Windows 11.
Al of niet geschikt, je kunt in ieder geval een kijkje nemen hoe het er ongeveer uit zal zien.
Wij rekenen op uw begrip hiervoor.
Als je wilt deelnemen aan het activiteiten- of cursusaanbod in ’t Fonteintje is het belangrijk om eerst, hetgeen hier volgt, eens door te nemen en de inschrijfregels te volgen.